Syng! Syng! Syng!

Syng! Syng! Syng! er koncerten, hvor publikum selv er de optrædende.
At synge sammen med så mange andre mennesker giver en helt unik følelse af fællesskab og samhørighed – det er stærkt vanedannende!

Konceptet er enkelt

Deltagerne lærer et enkelt korarrangement, som er skrevet til formålet og niveauet. Og det hele afsluttes med et brag af en koncert – med deltagerne som de optrædende.
Hele vejen igennem medvirker et professionelt band, som bakker sangerne op, er med til at løfte energien og få det hele til at lyde af en million!

Alle kan være med – uanset om du er trænet sanger eller kun synger i badet.

Syng! Syng! Syng! startede i Musikhuset Århus, hvor konceptet er en bragende succes!
De 1.200 billetter bliver revet væk, og foyeren er hver gang fuld af glade sangere i alle aldre.
Konceptet har også kørt i Musikkens Hus, Aalborg på Østre Gasværk i København samt i musikhuse i Silkeborg, Horsens, Viborg, Ikast, Hammel og Skanderborg – hver gang for fulde huse og med deltagere, der synger af deres lungers fulde kraft! Det er ren sangglæde!

Syng! Syng! Syng! Carpark North 'Save Me From Myself' | Musikhuset Aarhus

Syng! Syng! Syng! The Minds of 99 'Under Din Sne' | Musikhuset Aarhus

Syng! Syng! Syng! Aphaca 'En drøm om et menneske' | Musikhuset Aarhus

Hvis du har en forespørgsel er du velkommen til at kontakte mig